ابوالفضل (اردشیر) تاج زاده نمین
آخرین بهروزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۳
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
گروه هیأت علمی مدیریت جهانگردی |
|
فعالیتها
-
تاثیر شبکه های اجتماعی بر قصد خرید خدمات گردشگری از دیدگاه کاربران ( مورد مطالعه: اینستاگرام)
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد راهنما
-
اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری کشاورزی در شهرستان نطنز
-استاد راهنما
-
اولویت بندی عوامل موثر بر ححفظ گردشگران (مورد مطالعه هتل پارسیان استقلال)
-استاد راهنما
-
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب هتل های پنج ستاره تهران
-استاد راهنما
-
ارزش ویژه برند و نوآوری در بازاریابی بر عملکرد بازار با میانجی گری مزیت رقابتی پابدار (مطالعه موردی هتل اسپیناس پالاس )
-استاد راهنما
-
نقش فرصت های مبتنی بر نوآوری در رسانه های اجتماعی بر صنعت گردشگری
-استاد راهنما
-
تاثیر اینستاگرام بر تصمیم گیری فرد جهت بازدید از مقصد های گردشگری مطالعه موردی جزیره هرمز
-استاد راهنما
-
الگوی گردشگری عدالت محور با رویکرد اسلامی
-استاد راهنما
-
اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی در بهبود گردشگری بخش شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر
-استاد راهنما
-
"عوامل موثر برسودمندی وب سایت های فعال درحوزه گردشگری پزشکی
-استاد راهنما
-
شناسایی عوامل موثر بر جذب گردشگران داخلی در شرایط بحران های اقتصادی کشور
-استاد راهنما
-
تاثیر فیلم های مستند گردشگری ماجراجویانه بر انگیزه سفر گردشگران داخلی(مورد مطالعه استان اردبیل)
-استاد راهنما
-
عوامل موثر بررضایتمندی بیماران خارجی از گردشگری پزشکی
-استاد راهنما
-
تجربیات سفر گردشگران سالمند به شهر مشهد
-استاد راهنما
-
تاثیر بازاریابی آنلاین بر آمیزه ارتباطات در صنعت گردشگری (مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی)
-استاد راهنما
-
تاثیر ولاگ ها بر قصد خرید سفر گردشگران
-استاد راهنما
-
تاثیر کاربرد های رسانه های اجتماعی بر بازاریابی گردشگری سلامت
-استاد راهنما
-
انگیزه های رانشی و کششی موثر بر تصمیم گیری در گردشگری ماجراجویانه مورد مطالعه استان چهارمحال و بختیاری
-استاد راهنما
-
ارائه الگوی زیست بوم صنعت گردشگری ایران با ترکیبی از فناوری های اطلاعاتی نوظهور
-استاد راهنما
-
تاثیر آمیخته بازاریابی صنایع دستی شهر همدان از دیدگاه گردشگران داخلی
-استاد راهنما
-
آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی از دید گردشگران داخلی (موردمطالعه: زورخانه های شهر قم)
-استاد راهنما
-
تاثیر بازی¬های ویدیویی مرتبط با مقصد گردشگری بر تمایل بازیکنان به بازدید از مقصد گردشگری ( مورد مطالعه بازی ویدیویی «GTA ۵»)
-استاد راهنما
-
شناسایی ارزش طول عمر مشتریان(CLV) آژانس های مسافرتی آنلاین (OTA) و دسته بندی آن ها با استفاده از تحلیل RFM: مطالعه موردی شرکت دور پرواز (فلایتیو)
-استاد راهنما
-
بررسی
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری باستان شناختی (مورد مطالعه محوطه سنگ نگاره های تیمره خمین)
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر توسعه محصولات فرهنگی در گردشگری: مورد مطالعه سوغاتی های شهر تهران
-استاد مشاور
-
تحلیل رضایت دفاتر خدمات مسافرتی از تسلط دانشجویان گردشگری به زبان انگلیسی
-استاد مشاور
-
وضعیت بازاریابی غذاهای سنتی ایران در وبسایت های دفاتر خدمات مسافرتی: مورد مطالعه جامعه تورگردانان ایران
-استاد مشاور
-
ویژگی های عکس های تبلیغاتی از منظر بازاریابان گردشگری: مورد مطالعه دفاتر عضو جامعه تورگردانان ایران
-استاد مشاور
-
تاثیرمیراث فرهنگی ملموس استان مازندران درتصمیم به سفر گردشگران داخلی
-استاد مشاور
-
علل عدم توسعه گردشگری میراث فرهنگی شهرستان ری
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی استان قزوین
-استاد مشاور
-
تحلیل رابطه بین مشخصات جمعیت شناختی گردشگران و بازدیدآنان از میراث فرهنگی (مورد مطالعه: مهمان پذیرهای شهر تهران)
-استاد مشاور
-
تاثیر هوش اجتماعی بر عملکرد راهنمایان تور ایران: مورد مطالعه گردشگران ورودی
-استاد مشاور
-
بررسی نگرش جامعه محلی نسبت به میراث فرهنگی: مورد مطالعه تپه سیلک کاشان
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر توسعه گردشگری باستان شناسانه استان فارس : مورد مطالعه چشم انداز باستان شناسی ساسانی منطقه فارس
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر توسعه اقامتگاه های بوم گردی ایران
-استاد مشاور
-
نقش انگیزه های سفر گردشگران داخلی در خرید سوغاتی (مورد مطالعه سوغاتی جات شهر یزد
-استاد مشاور
-
عوامل موثر در شکل گیری تصویر ذهنی گردشگران اروپایی از ایران به عنوان مقصد گردشگری (مورد مطالعه گردشگران آلمان)
-استاد مشاور
-
ساز و کارهای مشارکت جامعه محلی در گردشگری میراث فرهنگی مورد مطالعه : میدان نقش جهان
-استاد مشاور
-
تاثیر انگیزه در رضایت گردشگران از میراث فرهنگی (مورد مطالعه: باغ موزه نادری)
-استاد مشاور
-
اصول توسعه ی گردشگری میراث فرهنگی در سایت های میراث فرهنگی جهانی ایران مورد مطالعه : باغ فین کاشان
-استاد مشاور
-
تحلیل محتوای کتب مقطع دبیرستان برای مقابله با تخریب گرایی میراث فرهنگی
-استاد مشاور
-
الویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری میراث فرهنگی: مورد مطالعه گردشگری میراث فرهنگی شهر تهران
-استاد مشاور
-
تاثیر نوستالژی بر رضایت گردشگران داخلی: مورد مطالعه اقامتگاه های سنتی اصفهان
-استاد مشاور
-
نقش گردشگری در تنوع بخشی به مشخصه های فرش و تابلو فرش تبریز مورد مطالعه بازار سنتی تبریز
-استاد مشاور
-
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توسعه گردشگری فیلم
-استاد مشاور
-
بررسی جایگاه غذا های محلی نسبت به سایر جاذبه های گردشگری استان گیلان از منظر گردشگران داخلی
-استاد مشاور
-
رتبه بندی محوطه های تاریخی ایرانبر اساس معیار های میراث جهانی و گردشگری (مورد مطالعه تپه حسنلو،تپه سیلک،تپه ازبکی و شهر یری)
-استاد مشاور
-
تاثیرهوش فرهنگی راهنمایان تور بررضایت گردشگران از سفر
-استاد مشاور
-
بررسی
-استاد مشاور
-
ادراکات گردشگران اروپایی از خصوصیات غذاهای سنتی ایرانی
-استاد مشاور
-
عوامل موثر بر کیفیت تجربه گردشگران میراث فرهنگی (نمونه موردی : گردشگران داخلی کاخ گلستان)
-استاد مشاور
-
طبقه بندی انواع محتواهای مرتبط با میراث فرهنگی در اینستاگرام
-استاد مشاور
-
نقش اصالت غذاهای محلی بر رضایت گردشگران داخلی (مورد مطالعه: غذاهای محلی استان گیلان)
-استاد مشاور
-
شناسایی پتانسیل های گردشگری استان سمنان در مسیر جاده ابریشم
-استاد مشاور
-
تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری به برندوتبلیغات دهان به دهان در صنعت هتل داری(مورد مطالعه : هتل های ۵ ستاره تهران "
-استاد داور
-
الگوی هویت برند گردشگری شهر کرمان
-استاد داور
-
مطالعه ابعاد مختلف منافع گردشگری رویدادمورد مطالعه جشنواره تابستانی جزیره کیش
-استاد داور
-
نقش میراث فرهنگی در توسعه پایدار گردشگری ایران
-استاد داور
-
تاثیر تجربه مشتریان اقامتگاه های بوم گردی بر رضایت و قصد اقامت مجدد آنهامورد مطالعه اقامتگاه های بوم گردی جزیره قشم
-استاد داور